ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας

368η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας της Δευτέρας 07 Οκτωβρίου  2024   

08.10.2024

                                                                                                     Αρ.Πρωτ: 1228/07-10-2024

 

Στην Πάτρα, τη Δευτέρα 07 Οκτωβρίου 2024  συνήλθε σε συνεδρίαση  το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 1206/03.10.2024 έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου του Δ.Σ.,  προκειμένου να συζητήσουν και να λάβουν απόφαση για τα παρακάτω θέματα της ημερησίας διάταξης:

 

Θέματα ημερήσιας διάταξης:

 

  1. Ισολογισμοί ετών 2021-2022.
  2. Απολογιστικά στοιχεία ετών 2021-2022-2023.
  3. Πολιτική εισιτηρίων της θεατρικής περιόδου 2024-2025 της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
  4. Αναμόρφωση προϋπολογισμού της παιδικής παραγωγής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με τίτλο «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δε θα πάρεις τη Ροζίτα».
  5. Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
  6. Σύσταση συνεργείου υπερωριών ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2024.
  7. Εξειδίκευση πιστώσεων.
  8. Έγκριση τιμολογίων Παγίας Προκαταβολής.

 

 

 

 

          

 

Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, δηλαδή σε σύνολο εννέα (9) τακτικών μελών, βρέθηκαν παρόντα  τα έξι (6)  παρακάτω  τακτικά μέλη, τρία (3) τακτικά μέλη  απόντα και τρία (3) αναπληρωματικά μέλη.

Παρόντες:

Καραθανασοπούλου Λυδία (Πρόεδρος)

Μαγιάκης Γεώργιος (Αντιπρόεδρος)

Σοφία Μητρούλια

Σταματιάδου Μαριάννα

Αθανασοπούλου Ευανθία (προσήλθε στο 3ο θέμα της ημερησίας διάταξης)  

Ροϊλού Ιωάννα

Μαίρη Νικολάου (αναπληρώνει τον κ Μιχάλη Αναστασίου) 

Ρένα Σκαρλάτου (αναπληρώνει τον κ Πέτρο Βάη)

Βαγγελάτου Λουίζα (αναπληρώνει τον κ Αγγελόπουλο Γεώργιο)

 

Απόντες:

Μιχάλης Αναστασίου

Βάης Πέτρος

Αγγελόπουλος Γεώργιος

 

Μετά τη διαπίστωση της απαρτίας, η Πρόεδρος εισηγήθηκε το θέμα της ημερήσιας διάταξης:

Θέματα ημερήσιας διάταξης:

  1. Ισολογισμοί ετών 2021-2022.

Η Πρόεδρος εισηγείται το θέμα και παραθέτει στα μέλη τις καταστάσεις των ισολογισμών για τα έτη 2021-2022 τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης.

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει τους ισολογισμούς  για τα έτη 2021-2022 τα οποία επισυνάπτονται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης  απόφασης.

Η κ Αθανασοπούλου Ευανθία δεν συμμετέχει στην ψηφοφορία καθώς προσήλθε στη συνεδρίαση στο 3ο θέμα της ημερησίας διάταξης.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 67/2024

  1. Απολογιστικά στοιχεία ετών 2021-2022-2023.

Η Πρόεδρος εισηγείται το θέμα και παραθέτει στα μέλη τις καταστάσεις με τα απολογιστικά στοιχεία των ετών 2021-2022-2023 τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης.

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει τα απολογιστικά στοιχεία για τα έτη 2021-2022-2023 τα οποία επισυνάπτονται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης.

Η κ Αθανασοπούλου Ευανθία δεν συμμετέχει στην ψηφοφορία καθώς προσήλθε στη συνεδρίαση στο 3ο θέμα της ημερησίας διάταξης.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 68/2024

  1. Πολιτική εισιτηρίων της θεατρικής περιόδου 2024-2025 της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Πολιτική εισιτηρίων για τη θεατρική περίοδο 2024-2025

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας εφαρμόζει και αυτή την θεατρική περίοδο τη πολιτική του χαμηλού εισιτηρίου, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή  στις οικονομικά ευπαθείς ομάδες.

Οι τιμές των εισιτηρίων για την τρέχουσα θεατρική περίοδο 2024-2025 διαμορφώνονται ως εξής:

             Κεντρική Σκηνή: Γενική είσοδος 12 ευρώ

  • Φοιτητές-Μαθητές-Ομαδικό και άνω των 65: 8 ευρώ
  • Ατέλειες:  Απόφοιτοι και σπουδαστές Δραματικών Σχολών, ΣΕΗ και φοιτητές θεατρικών σπουδών
  • ΑΜΕΑ και συνοδοί, άνεργοι 5 ευρώ
  • Παιδική Σκηνή: Για τα παιδιά είσοδος 5 ευρώ. Για τους μεγάλους 10 ευρώ
  • Οικογενειακό εισιτήριο  20 ευρώ (4 άτομα της ίδιας  οικογένειας)

       Κοινωνική πολιτική

Σε συνεργασία με τον  Κοινωνικό Οργανισμό  (ΚΟΔΗΠ)  τα παιδιά από όλες τις κοινωνικές δομές του Δήμου  (κέντρα ΚΔΑΠ- άτομα με αναπηρία ), καθώς και από Δομές Ψυχικής Υγείας,  θα έχουν τη δυνατότητα να   παρακολουθούν δωρεάν τις παραστάσεις κατόπιν συνεννόησης .

Οι καθηγητές και οι μαθητές του Λαϊκού Φροντιστηρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να   παρακολουθούν δωρεάν τις παραστάσεις κατόπιν συνεννόησης.

Για τους μαθητές (σε οργανωμένες παραστάσεις σχολείων) ισχύει το εισιτήριο των  5 ευρώ. 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την κάτωθι πολιτική εισιτηρίων:

Πολιτική εισιτηρίων για τη θεατρική περίοδο 2024-2025

            Κεντρική Σκηνή: Γενική είσοδος 12 ευρώ

  • Φοιτητές-Μαθητές-Ομαδικό και άνω των 65: 8 ευρώ
  • Ατέλειες:  Απόφοιτοι και σπουδαστές Δραματικών Σχολών, ΣΕΗ και φοιτητές θεατρικών σπουδών
  • ΑΜΕΑ και συνοδοί, άνεργοι 5 ευρώ
  • Παιδική Σκηνή: Για τα παιδιά είσοδος 5 ευρώ. Για τους μεγάλους 10 ευρώ
  • Οικογενειακό εισιτήριο  20 ευρώ (4 άτομα της ίδιας  οικογένειας)

     Κοινωνική πολιτική

Σε συνεργασία με τον  Κοινωνικό Οργανισμό  (ΚΟΔΗΠ)  τα παιδιά από όλες τις κοινωνικές δομές του Δήμου  (κέντρα ΚΔΑΠ- άτομα με αναπηρία), καθώς και από Δομές Ψυχικής Υγείας, θα έχουν τη δυνατότητα να   παρακολουθούν δωρεάν τις παραστάσεις κατόπιν συνεννόησης. Οι καθηγητές και οι μαθητές του Λαϊκού Φροντιστηρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να   παρακολουθούν δωρεάν τις παραστάσεις κατόπιν συνεννόησης. Για τους μαθητές (σε οργανωμένες παραστάσεις σχολείων) ισχύει το εισιτήριο των  5 ευρώ.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 69/2024

  1. Αναμόρφωση προϋπολογισμού της παιδικής παραγωγής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με τίτλο «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δε θα πάρεις τη Ροζίτα».

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. παραθέτει προς ψήφιση τον παρακάτω αναμορφωμένο πίνακα προϋπολογισμού εξόδων της παιδικής παραγωγής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με τίτλο «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δε θα πάρεις τη Ροζίτα» ως εξής:

Κ.Α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΫ

ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΠΫ

00-6131.0003

Λοιπές αμοιβές τρίτων

7.516,00€

9.166,00€

00-6431

Έξοδα ενημέρωσης και προβολής δραστηριοτήτων του ΝΠΙΔ

720,80€

720,80€

15-6041.0004

Τακτικές αποδοχές (περιλαμβάνονται βασικός μισθός, δώρα εορτών, γενικά και ειδικά τακτικά επιδόματα)

29.824,77€

29.824,77€

15-6054

Εργοδοτικές εισφορές έκτακτου προσωπικού

6.647,94€

6.647,94€

15-6471.0000

Έξοδα σκηνικών παραστάσεων

3.450,00€

3.450,00€

15-6471.0001

Έξοδα κοστουμιών παραστάσεων

4.250,00€

2.600,00€

15-6471.0002

Έξοδα φροντιστηρίου παραστάσεων

800,00€

800,00€

15-6471.0003

Λοιπά έξοδα πολιτιστικών δραστηριοτήτων

876,89€

876,89€

15-6615.0000

Εκτυπώσεις (αφισών, καρτολινών, φυλλαδίων, προγραμματων, κλ

1.413,60€

1.413,60€

 

ΣΥΝΟΛΟ:

55.500,00€

55.500,00€

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα την αναμόρφωση του προϋπολογισμού της παιδικής παραγωγής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με τίτλο «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δε θα πάρεις τη Ροζίτα» όπως ακριβώς αναφέρεται στον παραπάνω πίνακα.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 70/2024

  1. Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας υπόψη:

  • Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/16-12-2015 Α’)
  • Την υπ’ αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
  • Το υπ’ αριθ.: οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Το υπ’ αρίθμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης
  • Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς επιχείρησης.
  • Τον αριθμό των υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
  • Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:

1. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές-εκπαιδευτικές δραστηριότητες (θεατρικά, μουσικά, εκπαιδευτικά προγράμματα).

2. Των εποχικών, έκτακτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται.

  • Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 & 15-6054 του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2024.

Εισηγούμαι την έγκριση:

Α. Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024, για 25 ώρες ανά μήνα με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

 

Β. Υπερωριακής εργασίας (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024 για 25 ώρες ανά μήνα για την υποπερίπτωση (α) και για 25 ώρες ανά μήνα για την υποπερίπτωση (β), με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

Γ. Αποζημίωσης για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024, έως 120 ώρες συνολικά για τον υπάλληλο Ι.Δ.Ο.Χ. με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

 Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει:

Α. Υπερωριακή απογευματινή απασχόληση ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024, για 25 ώρες ανά μήνα με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

 

Β. Υπερωριακή εργασία (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024 για 25 ώρες ανά μήνα για την υποπερίπτωση (α) και για 25 ώρες ανά μήνα για την υποπερίπτωση (β), με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

Γ. Αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024, έως 120 ώρες συνολικά για τον υπάλληλο Ι.Δ.Ο.Χ. με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.

Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

 

 

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 71/2024

  1. Σύσταση συνεργείου υπερωριών ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2024.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας λάβει υπόψη:

  • Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015
  • Την υπ’            αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
  • Το υπ’ αριθ.:οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
  • Το υπ’ αρίΘμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας
  • Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
  • Την υπ’αρίθμ. …/2024  αποφάσεις Δ.Σ. περί υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης, για υπερωριακή εργασία κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες και αποζημίωση προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας του Υπαλλήλου ΙΔ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
  • Τον αριθμό των υπαλλήλων ΙΔΟΧ της Κοινωφελούς Επιχείρησης
  • Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:

α. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ο οποίες λαμβάνουν χώρα κυρίως κατά τις νυχτερινές ώρες και τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες (θεατρικές, μουσικές παραστάσεις, συναυλίες κλπ.)

β. Των εποχικών, εκτάκτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται.

γ. Για τις ανάγκες των παραγωγών της παιδικής και κεντρικής σκηνής της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας

  • Την ανάγκη συγκρότησης συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης και απασχόλησης προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (1) υπαλλήλου Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας για το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024.

 

Εισηγούμαι:

Α. Την συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης και απασχόλησης κατά τις νυχτερινές ώρες και Κυριακές - εξαιρέσιμες αποτελούμενο από έναν (1) υπάλληλο Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, για το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024.

Το συνεργείο αποτελείται από τον κάτωθι υπάλληλο:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

08/10/2024 31/12/2024

Έως:

  • 25 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 25 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 25 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2024.  

Β. Την συγκρότηση συνεργείου για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου αποτελούμενο από έναν (1) υπάλληλο Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, για το χρονικό διάστημα 08/10/2024 έως 31/12/2024.

Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

08/10/2024

31/12/2024

 

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2024.

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

 

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει:

Α. Την συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης και απασχόλησης κατά τις νυχτερινές ώρες και Κυριακές - εξαιρέσιμες αποτελούμενο από έναν (1) υπάλληλο Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, για το χρονικό διάστημα από 08/10/2024 έως 31/12/2024.

Το συνεργείο αποτελείται από τον κάτωθι υπάλληλο:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

08/10/2024 31/12/2024

Έως:

  • 25 Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης.
  • 25 Υπερωριακής εργασίας κατά τις νυχτερινές ώρες.
  • 25 Υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες.

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2024.  

Β. Την συγκρότηση συνεργείου για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου αποτελούμενο από έναν (1) υπάλληλο Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, για το χρονικό διάστημα 08/10/2024 έως 31/12/2024.

Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:

ΙΔΟΧ

Α/Α

Ονοματεπώνυμο

Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα

Μ.Κ.

(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

1.

Θεοδωρόπουλος  Παναγιώτης του Χρήστου

ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων

2

08/10/2024

31/12/2024

 

Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2024.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 72/2024

 

 

  1. Εξειδίκευση πιστώσεων.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΕΣ αριθ. 6347/24.05.1985 και 38135/9.7.1986 οι πιστώσεις που έχουν γραφεί στον προϋπολογισμό δεν μπορούν να διατεθούν για το σκοπό για τον οποίο έχουν προβλεφθεί αν δεν διατεθούν με απόφαση του αρμοδίου οργάνου εκτός αν πρόκειται για τις πιστώσεις της παρ. 5 του άρθρου 158 του Δ.Κ.Κ., οι οποίες διατίθενται χωρίς απόφαση οποιοδήποτε οργάνου (αποδοχές προσωπικού, αντιμισθία αιρετών, μισθώματα ακινήτων, υποχρεωτικές εισφορές) και οι οποίες αναλαμβάνονται από την αρχή του έτους για ολόκληρο το ετήσιο ποσό τους (άρθρο 21 παρ.9 Ν2362/95, όπως αυτή αντικαταστάθηκε από την παρ. 3α του άρθρου 50 του Ν.3943/2011, εγκύκλιος 30/2011 του ΥΠΕΣ και Υπ. Οικ.). Και τούτο γιατί με τη ψήφιση του προϋπολογισμού, δεν αποφασίζεται η διάθεση των πιστώσεων αλλά καθορίζεται το πρόγραμμα μέσα στο οποίο θα κινηθεί η διαχείριση των οικονομικών του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., θα γίνει ο συντονισμός της οικονομικής δραστηριότητας των υπηρεσιών μας και θα παρεμποδισθεί η άσκοπη και αδικαιολόγητη αύξηση των δαπανών. Άλλωστε, η αναγραφή μιας δαπάνης στον προϋπολογισμό δεν δημιουργεί και υποχρέωση για ανάλωσή της, αφού εξαρτάται από τη ροή των εσόδων στο ταμείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.2β του ΠΔ 80/2016 η έκδοση της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης διενεργείται σε συνέχεια της απόφασης έγκρισης πραγματοποίησης της σχετικής δαπάνης από το αρμόδιο όργανο του φορέα.

Όμως, έπειτα από την αντικατάσταση της περίπτ. ε' της παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 3852/2010 από την παρ.1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18 η Πρόεδρος, ο οποίος είναι ο Διατάκτης, αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

Συνεπώς, στην ίδια Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΑΥ) η Πρόεδρος θα εγκρίνει την πραγματοποίηση της δαπάνης και θα διαθέτει την σχετική πίστωση που είναι εγγεγραμμένη στον προϋπολογισμό του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Στην περίπτωση όμως μη εξειδικευμένων πιστώσεων στον προϋπολογισμό, (παρ 1, άρθρο 203, Ν. 4555/2018), ή των περιπτώσεων ανάθεσης μελετών, αρχιτεκτονικών διαγωνισμών ή καλλιτεχνικών έργων (παρ 1, άρθρο 206, Ν. 4555/2018) πρέπει να προηγηθεί απόφαση του Δ.Σ πριν την απόφαση του Διατάκτη.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω και τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4555/2018, θέτω υπόψη σας τον προϋπολογισμό της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας που ψηφίστηκε με την 07/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 27/2024 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πατρέων, και παρακαλώ για την εύρυθμη λειτουργία του Νομικού μας Προσώπου και ιδιαίτερα για τις ανάγκες της παιδικής παραγωγής με τίτλο «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δε θα πάρεις τη Ροζίτα» της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, των την ψήφιση της διάθεσης ποσού στον κωδικό σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

 

Α/Α

Κ.Α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

1.

00-6131.0003

Λοιπές αμοιβές τρίτων

 

1.650,00€

Παροχή καλλιτεχνικών υπηρεσιών βοηθού σκηνογραφίας & ενδυματολογίας για τις ανάγκες της παιδικής παραγωγής με τίτλο «Που να σκάσεις Κριστομπίτα, δε θα πάρεις τη Ροζίτα» της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

 

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                        ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την εξειδίκευση πιστώσεων όπως ακριβώς αναφέρεται στον παραπάνω πίνακα.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 73/2024

  1. Έγκριση τιμολογίων Παγίας Προκαταβολής.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Έχοντας υπόψη:

  • Την απόφαση 21/2024 του Διοικητικού Συμβουλίου με την οποία συστάθηκε παγία προκαταβολή και ορίστηκε ο διαχειριστής αυτής ο Παναγιώτης Βούτος
  • Το υπ΄αρίθμ.: Α99/01-03-2024 χρηματικό ένταλμα με το οποίο εισπράχθηκε η παγία προκαταβολή από το διαχειριστή αυτής
  • τα άρθρα 32 έως 35 και 37 του ΒΔ 17/5-15/6/1959
  • το άρθρο 173 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06)
  • τις διατάξεις του Ν. 4555/2018
  • την περ. δ παρ. 1 του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010
  • τα δικαιολογητικά των δαπανών που έγιναν από την παγία προκαταβολή

Εισηγούμαι την έγκριση των δαπανών που έγιναν από την παγία προκαταβολή από 01/09/2024 έως 30/09/2024 σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεται και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας απόφασης.

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει τις δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν  από την παγία προκαταβολή από 01/09/2024 έως 30/09/2024 σύμφωνα με τους πίνακες που επισυνάπτονται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης.

Η κ Αθανασοπούλου Ευανθία ψηφίζει λευκό.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 74/2024

 

Η Γραμματέας του Δ.Σ.                                              Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

Αγγελική Κωνσταντοπούλου                                Λυδία Καραθανασοπούλου