ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας

Θεατρικό Εργαστήρι ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Πάτρας

27.8.2021

Γιορτάζουμε τη δέκατη χρονιά λειτουργίας του Θεατρικού Εργαστηρίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας και η χαρά μας είναι μεγάλη!!!
Ο Σεπτέμβριος ξεκινά κι εμείς γεμάτοι ενέργεια, πίστη και όνειρο περιμένουμε τους συμμετέχοντες από 2 έως 102 ετών να αλληλεπιδράσουμε παρέα, να εκφραστούμε και να δημιουργήσουμε!
Εργαλείο μας η μετασχηματιστική παιδαγωγική, που προωθεί την συνεργατική κριτική διερεύνηση ώστε η μάθηση να συνδεθεί με την προσωπική και συλλογική εμπειρία και την κατασκευή νοήματος. Δημιουργούμε πεδίο ώστε με άξονα το θέατρο, να τίθενται κοινωνικά ζητήματα και οι συμμετέχοντες να προτρέπονται στη δημοκρατική συμμετοχή και την κοινωνική δράση. Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση (ΔΤΕ) άλλωστε έχει αποδείξει πως διαθέτει όλα τα εργαλεία και τις μεθόδους για να αναπτύξει την προσωπικότητά μας, αναπτύσσοντας τη συναισθηματική νοημοσύνη. Μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, οι συμμετέχοντες μπορούν να εκφράσουν ελεύθερα τα συναισθήματά τους, να τα κατανοήσουν και να τα διαχειριστούν με σοφία. Ακόμη, μπορούν να καλλιεργήσουν το αίσθημα της ενσυναίσθησης, την αυτογνωσία, την αυτοπεποίθηση, τον αυτοέλεγχο και τις  κοινωνικές τους δεξιότητες, ανταποκρινόμενοι και στις πέντε συναισθηματικές δεξιότητες που εισήγαγε ο Goleman για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης.                                                                                                 Η ΔΤΕ αποτελεί μια νέα πραγματικότητα στο χώρο της παιδαγωγικής και της θεατρολογίας, που συνδέει γόνιμα και αποτελεσματικά πολλές από τις όψεις του θεατρικού φαινομένου: το καλλιτεχνικό γεγονός με την αισθητική αποτίμηση και το μορφοπαιδευτικό αγαθό με την παιδαγωγική του αποστολή, την επιστημονική γνώση με το εύρος των δυνατών προσεγγίσεων και την εφαρμοσμένη διαδικασία με τη διδακτική της αποστολή. Είναι μια κοινωνική μορφή τέχνης. Ασχολείται με το πώς οι άνθρωποι σχετίζονται με τον κόσμο που ζούνε. Πως τα άτομα αλληλεπιδρούν στις μεταξύ τους σχέσεις και ευρύτερα στην κοινωνία. Είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που επιτυγχάνεται μέσω θεατρικών τεχνικών και δράσεων.                                                                    Η τέχνη του θεάτρου επιτρέπει στους συμμετέχοντες να δουν τη σημασία των ενεργειών τους, πέρα από τις ενέργειες αυτές καθαυτές, και να ζήσουν την πραγματικότητα μέσα από τη φαντασία. Είναι αυτό που ο Αριστοτέλης αποκαλούσε ¨αλληλοπαθητική¨, κατά την οποία παίζεις το ρόλο του άλλου, υποδύεσαι αυτό που δεν είσαι και δεν βιώνεις στη ζωή σου. Έτσι μπαίνεις στη θέση του, τον κατανοείς και κάνεις μια πρόβα, μια δοκιμή στη ζωή, ανακαλύπτοντας ένα κρυμμένο κομμάτι του εαυτού σου.
Στόχος μας η ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη του ατόμου και ως μέλους μιας κοινωνικής ομάδας. Δημιουργεί την ευκαιρία να αναπτύξει όλα τα εκφραστικά του μέσα, να καλλιεργήσει τις ψυχοπνευματικές του δυνάμεις, να ελευθερώσει και να ενισχύσει τον συναισθηματικό του κόσμο αποκτώντας αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση. Προωθεί την κοινωνική ανάπτυξη, αποσκοπεί στην κατάκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων αλλά βασικός της στόχος είναι η ψυχαγωγία με την ευρύτερη έννοια. Άλλωστε μέσα από το βασικό της στοιχείο, το παιχνίδι, μπορεί να προσφέρει μια λυτρωτική εμπειρία χαράς και αισιοδοξίας, που όλοι έχουμε τόσο πολύ ανάγκη, ειδικά μετά από την εμπειρία του Κορονοϊού.         
Οι συμμετέχοντες, υποδυόμενοι ρόλους, μπορούν να ανακαλύψουν μια πιο σύνθετη έννοια του άλλου αλλά και ένα πλήθος εαυτών και πολλαπλών υποκειμενικοτήτων. Έτσι αναδύεται ένας δυνατός και τολμηρός εαυτός, που μπορεί να κάνει αυτό που δε συνηθίζει να κάνει στην πραγματική ζωή. Μέσα από τη θεατρική διαδικασία προετοιμαζόμαστε για την αληθινή ζωή. Γνωρίζουμε καλύτερα τον εαυτό μας και την εποχή μας, τον κόσμο ολόκληρο κι αυτό είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσουμε να τον αλλάξουμε με τον καλύτερο τρόπο.
 
Τα τμήματα μας χωρίζονται ηλικιακά και θεματικά ως εξής:
16 Τμήματα:
• Γονείς & μικρά 2- 3,5ετών,
• 3-4ετών, 4-5ετών, 5-6ετών, 6-8ετών, 8- 10ετών, 10- 12ετών 
• Έφηβοι Α΄ κ Β΄ Γυμνασίου 
• Έφηβοι Γ΄ Γυμνασίου- Α΄ Λυκείου
• Έφηβοι Β΄- Γ΄ Λυκείου- Απόφοιτοι Λυκείου
• Ενήλικες έως 30 ετών
• Ενήλικες άνω των 30 ετών
• Παραμυθομαγειρέματα για παιδιά 5- 10 ετών (Σάββατο απόγευμα)
• Τμήμα Γονέων (Κυριακή απόγευμα)
• Επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και πολίτες
Η διάρκεια των μαθημάτων είναι αντίστοιχη των ηλικιών και της ικανότητας των παιδιών να συγκεντρώνονται σε μια δραστηριότητα (κυμαίνεται από 1 έως 2ώρες) όπως και το όριο συμμετεχόντων ώστε να μπορεί να λειτουργήσει παραγωγικά η βιωματική διαδικασία (κυμαίνεται από 10 έως 25 συμμετέχοντες).  
 
 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ 2- 3,5 ΕΤΏΝ 
Στο εργαστήρι  αυτό, οι γονείς θα περάσουν δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά τους, εξερευνώντας ποικίλες ομαδικές δραστηριότητες. Η παρότρυνση και η ενεργή συμμετοχή του γονέα, σε συνεργασία με την εμψυχώτρια, είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη ζωή, στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της έκφρασής τους, χρησιμοποιώντας το σώμα, το νου και την ψυχή.
Μικροί και μεγάλοι, έχουν έμφυτη την ανάγκη και την ικανότητα, να δημιουργήσουν και να παίξουν. Με το παιχνίδι, τα παιδιά αυτής της πολύ μικρής και τρυφερής ηλικίας, καταλαβαίνουν τον κόσμο γύρω τους, γνωρίζουν τον εαυτό τους και δημιουργούν σχέσεις αλληλεπίδρασης, με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Η κίνηση στο χώρο και στο χρόνο, η μουσική, τα τραγούδια, τα παραμύθια είναι μερικά μόνο από τα εργαλεία μας ώστε το δημιουργικό αυτό βίωμα να γίνεται ψυχαγωγία, επικοινωνία και χαρά για μικρούς και μεγάλους.
Η τόσο σημαντική για όλους μας αγκαλιά, γίνεται παιχνίδι και απελευθερώνει τους συμμετέχοντες από τις αναστολές, την ανασφάλεια και τα άγχη. Στόχος του εργαστηρίου μας, είναι η σταδιακή κοινωνικοποίηση των παιδιών, η ομαλή ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη, με πολλή χαρά και ποικιλία ερεθισμάτων και φυσικά με την απαραίτητη συμβολή του γονέα σε συνεργασία με την εμψυχώτρια.
 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Στο ετήσιο  εργαστήρι έκφρασης και δημιουργίας, τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, έρχονται σε επαφή με δραστηριότητες, οι οποίες καλύπτουν τις αναπτυξιακές τους ανάγκες.
Σκοπός του εργαστηρίου είναι τα παιδιά μέσα από βιωματικά παιχνίδια και τεχνικές αισθητικής αγωγής, να προετοιμάσουν τον εαυτό τους για μια δημιουργική περίοδο σωματικής και ψυχικής έκφρασης, εξερεύνησης και απελευθέρωσης της φαντασίας τους. Ο αυτοσχεδιασμός, η παντομίμα, η σωματική έκφραση, η μουσικοκινητική αγωγή, ο ρυθμός, η ελεύθερη κίνηση, οι κατασκευές, τα παραμύθια και οι αυτοσχέδιες ιστορίες, είναι μόνο μερικά από τα μέσα με τα οποία, μαζί με τα παιδιά, θα προσεγγίσουμε διάφορα θέματα, από τον κόσμο που μας περιβάλλει.
Τα παιδιά μαθαίνουν να συγκεντρώνονται, να παρατηρούν, να εκφράζουν συναισθήματα, να συνεργάζονται, να ανακαλύπτουν τις δικές τους δυνατότητες αλλά και των άλλων μελών της ομάδας, να κατανοούν τη μοναδικότητά τους, να αγαπούν τον εαυτό τους και να δρουν αυτόνομα μέσα σ ένα ασφαλές περιβάλλον, με πολύ παιχνίδι και μαγικά ταξίδια στη “χώρα της φαντασίας”.
Το παιχνίδι είναι η πιο σημαντική δραστηριότητα του παιδιού. Μέσα από αυτό μιλάει, εκφράζεται, κινείται, σκέφτεται, δημιουργεί, μεγαλώνει και ζει. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά της προσχολικής ηλικία, γελούν, χαίρονται, ξεκουράζονται,  ελευθερώνονται, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν ομαλά τις αισθήσεις τους, την κοινωνικότητά τους, τη φαντασία τους και έρχονται σε επαφή με την τέχνη ολόπλευρα.
 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Τα παιδιά μέσω της μίμησης και του παιχνιδιού ανακαλύπτουν, δοκιμάζουν, μαθαίνουν και εξωτερικεύουν τα συναισθήματα τους. Φτιάχνουν τις δικές τους εσωτερικές αναπαραστάσεις για τον κόσμο γύρω τους.
Το θεατρικό παιχνίδι, τα πρώτα διαμορφωτικά χρόνια της σχολικής ζωής ενός παιδιού, παρέχει την ευκαιρία της ψυχοσωματικής έκφρασης, της σωματικής και κινησιολογικής ανάπτυξης όπως και της γλωσσικής και εκφραστικής του ικανότητας.  Η μίμηση, η παντομίμα, ο οργανωμένος αυτοσχεδιασμός, η δραματοποίηση ιστοριών και παραμυθιών, οι ασκήσεις αλληλεπίδρασης, κίνησης και ενεργοποίησης όπως και το ελεύθερο παιχνίδι και η παροχή δημιουργικών ερεθισμάτων προσφέρουν την  δυνατότητα στα παιδιά να σκέφτονται, να ανακαλύπτουν, να εμβαθύνουν, να χαλαρώνουν και να χαίρονται μέσα από μια διαδικασία που αξιοποιεί όλα τα δυνατά ερεθίσματα .
Στο θεατρικό εργαστήρι, η συνεργασία και η δημιουργία ενός ασφαλούς κλίματος ανάμεσα στα παιδιά είναι ο πρωταρχικός μας στόχος ώστε να δημιουργήσουμε  μια δυνατή ομάδα μέσα στην οποία θα νιώθουν πλέον ελεύθερα να εκφραστούν, να δοκιμάσουν, να εκτεθούν και να ψυχαγωγηθούν. Με αυτόν τον τρόπο θα ανακαλύψουν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους υπόλοιπους. Έτσι λοιπόν θα  θέσουμε τις βάσεις για τις μετέπειτα κοινωνικές τους σχέσεις αλλά και θα κατακτήσουμε τους στόχους που θέτει εν γένει το θεατρικό παιχνίδι.
 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΦΗΒΩΝ
Φτάνουμε στην εφηβική ηλικία όπου οι εσωτερικές συγκρούσεις και η αναζήτηση του ¨εγώ¨ κυριαρχούν. Πολύτιμο εργαλείο το θέατρο στους εφήβους! Μέσα από δημιουργικές διαδικασίες γεμάτες ενέργεια και διάθεση ενσυναίσθησης ο έφηβος μέσα από το θέατρο βρίσκει τον καθρέφτη του εαυτού του και του κόσμου. Βιώνει εμπειρίες σε επίπεδα αισθητικά, υπαρξιακά, ηθικά και με τη δύναμη της ομάδας τα αναλύει και τα διαχειρίζεται. Αναπτύσσει έμμεσα αισθητικές προτιμήσεις προς το ωραίο και το αγαθό, προς τη λεπτή αίσθηση και την σημασία του ουσιαστικού.
Το θέατρο αποτελεί ένα εξαιρετικό παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό εργαλείο αν τύχει σωστού και καταρτισμένου παιδαγωγικού χειρισμού. Ο ρόλος του εμψυχωτή- εκπαιδευτικού είναι καθοριστικός, αφού οφείλει να τίθεται στη διάθεση της ομάδας, να την εμπνέει, να τις δίνει μεθόδους έκφρασης και δημιουργίας, να θέτει ζητήματα προς επίλυση και όχι να τα επιλύει μόνος του, να δίνει δυνατότητα να εκφράζονται οι απόψεις και όχι να επιβάλει τις δικές του, να προωθεί την επικοινωνία μέσα σε ένα πνεύμα δημοκρατίας, σεβασμού και ισότητας. Ο Augusto Boal επισημαίνει πως το θέατρο μπορεί να ενδυναμώσει αλλά και να αποδυναμώσει. Μπορεί να μεγεθύνει αλλά και να διχοτομεί. Είναι τηλεσκοπικό γιατί φέρνει κοντά αυτό που είναι μακριά και μεγαλώνει αυτό που είναι μικρό. Αυτά τα χαρακτηριστικά του αισθητικού χώρου δίνουν στο θέατρο τη δύναμή του. 
Ο έφηβος μέσα από το θέατρο μπορεί πιο καθαρά να βλέπει τα άσχημα του κόσμου και να λένε με θάρρος και συνείδηση:    
¨Θα φτιάξω μια εικόνα του κόσμου, όπως εγώ τη θέλω!¨                                                    
Και αυτό είναι ενδυνάμωση ενεργού πολίτη!
 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Οι συμμετέχοντες θα επικεντρωθούν αρχικά στο χτίσιμο της ομάδας μέσα από παιχνίδια και ασκήσεις και στη συνέχεια θα δοκιμάσουν αυτοσχεδιασμούς και δραματοποιήσεις καλλιεργώντας τα εκφραστικά τους μέσα. 
Στόχος του εργαστηρίου είναι η προσωπική ανάπτυξη μέσα από καλλιέργεια των δεξιοτήτων επικοινωνίας, ενσυναίσθησης, αλληλεπίδρασης, εμπιστοσύνης, συγκέντρωσης, ομαδικότητας, φαντασίας, επίγνωσης συναισθημάτων, αυτορρύθμισης,  αυτοπεποίθησης ως την πολυπόθητη αυτογνωσία.                         Η διαδικασία θα είναι βιωματική με χρήση μεθόδων και τεχνικών της δραματικής τέχνης.
Απευθύνεται σε όλους τους πολίτες που επιθυμούν να επικοινωνήσουν μέσα από τον μαγικό κόσμο του θεάτρου ανεξαρτήτως ηλικίας. 
 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΟΝΕΩΝ
Η  ιδέα  αυτή  γεννήθηκε μέσα  από  προσκλήσεις και ιδέες των  ίδιων  των γονιών  και ζωντάνεψε με την ένθερμη συμμετοχή τους. Οι γονείς στα εργαστήρια αυτά   προσκαλούνται να  παίξουν,   να επικοινωνήσουν, να εκφραστούν και να διερωτηθούν για ζητήματα που τους αφορούν, δημιουργώντας μια συνθήκη ευκαιρίας όπου μαθαίνουν ο ένας από τον άλλο, με μέσο τη χαρά και σκοπό τη συνεξέλιξη!
Τα βιωματικά εργαστήρια ενσωματώνονται πλήρως στη φιλοσοφία του Θεατρικού Εργαστηρίου και αποτελούν προσομοιώσεις λειτουργίας των ομάδων των παιδιών και των εφήβων που φιλοξενεί. Σκιαγραφούμε τα όνειρά μας και με αυτά ως αφετηρία δουλεύουμε πάνω στις ευχές μας και τις προσδοκίες μας για τα παιδιά μας, ανακαλύπτουμε τις υπερδυνάμεις μας και τον τρόπο που επιδρούν στις ζωές μας, αναστοχαζόμαστε για τον τρόπο που επικοινωνούμε και με αφορμή αυτό παίζουμε πολύ, διασκεδάζουμε και θα συγκατασκευάζουμε έναν χώρο μεταβατικό όπου συναντιόμαστε με τους "μικρούς" μας εαυτούς και ανακαλύπτουμε τους "μεγάλους μας" εαυτούς μας στο εδώ και τώρα.
 
 
 
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΓΟΝΕΑΣ- ΜΙΚΡΑ 2- 3,5 ετών:
ΔΕΥΤΕΡΑ 20/9: 7:30- 8:15
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/9: 6:15- 7:00 
 
3- 4 ΕΤΩΝ: 
ΤΡΙΤΗ 28/9: 6:00- 6:45
 
4- 5 ΕΤΩΝ:
ΔΕΥΤΕΡΑ 20/9: 6:15- 7:00
ΤΕΤΑΡΤΗ 29/9: 7:30- 8:15
 
5-6 ΕΤΩΝ:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/9:   7:30- 8:30
ΔΕΥΤΕΡΑ 27/9: 6:00- 7:00
 
6-8 ΕΤΩΝ:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/9: 6:00- 7:00
ΔΕΥΤΕΡΑ 27/9: 7:30- 8:30
 
8- 10 ΕΤΩΝ:
ΤΕΤΑΡΤΗ 22/9: 6:00- 7:00
ΤΡΙΤΗ 28/9: 7:15- 8:15
 
10- 12 ΕΤΩΝ:
ΤΕΤΑΡΤΗ 22/9: 7:30- 8:30
Συμμετοχή μετά από κράτηση θέσης στα τηλέφωνα: 
2614 014 979, 698 334 6612 (Γραμματέας: Κωνσταντίνα Περλέγκα)  
Καθημερινά 6:00- 9:00μμ & Σάββατα 10.00- 1:00μμ. από 1η Σεπτεμβρίου 
Έναρξη μαθημάτων: 1η Οκτωβρίου 2021
 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2021-2
ΔΕΥΤΕΡΑ      
5:30- 7:00            5- 6 ΕΤΩΝ
7:15- 9:15             ΕΦΗΒΟΙ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΡΙΤΗ  
5:00- 6:30             6- 8 ΕΤΩΝ
6:45- 8:30             10- 12 ΕΤΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 
4:45- 6:00             4- 5 ΕΤΩΝ
6:15- 8:15              ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΩΣ 30 ΕΤΩΝ
8:30- 10:30            ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 ΕΤΩΝ
ΠΕΜΠΤΗ 
4:45- 5:45             ΓΟΝΕΑΣ- ΜΙΚΡΑΚΙΑ 2-3,5 ΕΤΩΝ     
6:00- 7:00             3- 4 ΕΤΩΝ
7:15 - 8:30             4- 5 ΕΤΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
5:15- 7:00              ΕΦΗΒΑΚΙΑ  Α΄& Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
7:15- 9:15               ΕΦΗΒΟΙ/ΝΕΟΙ 16 – 20 ΕΤΩΝ
ΣΑΒΒΑΤΟ
10:30- 12:00           6- 8 ΕΤΩΝ
12:15- 13:45            8- 10 ΕΤΩΝ      
                               5:30- 7:00 ---ΠΑΡΑΜΥΘΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ( ΚΑΘΕ 2Ο /ΜΗΝΑ)    
ΚΥΡΙΑΚΗ
5:00- 8:30              ΓΟΝΕΙΣ ( ΚΑΘΕ 2Η /ΜΗΝΑ)
 
Δωρεάν δοκιμαστικά μαθήματα για νέους μαθητές.
Εγγραφές από 1η Σεπτεμβρίου 2021, καθημερινά 6.00- 9.00μμ.
Έναρξη μαθημάτων: 1η Οκτωβρίου.
Διέυθυνση: Φαβιέρου 43. Τηλ: 2614 014979, 698 334 6612
www.dipethepatras.gr
Μειωμένα δίδακτρα σε Ε.Κ.Ο. 
Τηρείται σειρά προτεραιότητας. Όταν συμπληρωθεί ο αριθμός εγγραφών δε μπορούν να εγγραφούν νέοι συμμετέχοντες.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ:
Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Λουκάς Θάνος
 
Τμήματα προσχολικής ηλικίας: Μαρίνα Αγγελάτου
Τμήματα Δημοτικού: Ιωάννα Τζαμαρία
Τμήματα Εφήβων- Ενηλίκων: Γιούλη Δούβου
Σύμβουλος ψυχολόγος: Δήμητρα Μαντζάνα
Γραμματέας: Κωνσταντίνα Περλέγκα
Υπεύθυνη Θεατρικού Εργαστηρίου ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ: 
Γιούλη Δούβου, θεατροπαιδαγωγός. 
MA: Δραματική Τέχνη και οι Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Μάθηση.