ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας

378η έκτακτη συνεδρίαση (δια περιφοράς) του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας της Παρασκευής 31 Ιανουαρίου 2025

31.1.2025

                                                                                        Αρ.Πρωτ: 101/31-01-2025

 

Στην Πάτρα, την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025  συνήλθε σε έκτακτη  συνεδρίαση (δια περιφοράς)  το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 99/31.01.2025 έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου του Δ.Σ.,  προκειμένου να συζητήσουν και να λάβουν απόφαση για τα παρακάτω θέματα της ημερησίας διάταξης:

 Θέματα ημερήσιας διάταξης:

  1. Ά Αναμόρφωση του προϋπολογισμού και στοχοθεσίας της Κ.Ε. ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας του έτους 2025.
  2. Έγκριση σύστασης παγίας προκαταβολής του έτους 2025.
  3. Παράταση σύμβασης εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου προσωπικού με την ειδικότητα Ταμίας εισιτηρίων, για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας.
  4. Εξειδίκευση πιστώσεων

Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, δηλαδή σε σύνολο εννέα (9) τακτικών μελών, βρέθηκαν παρόντα  τα οκτώ (8)  παρακάτω  τακτικά μέλη, ένα (1) τακτικό μέλος  απόν και ένα (1) αναπληρωματικό μέλος.

Παρόντες:

Καραθανασοπούλου Λυδία (Πρόεδρος)

Μαγιάκης Γεώργιος (Αντιπρόεδρος)

Βάης Πέτρος

Σοφία Μητρούλια

Ροϊλού Ιωάννα

Αγγελόπουλος Γεώργιος

Σταματιάδου Μαριάννα 

Αθανασοπούλου Ευανθία

Μαίρη Νικολάου (αναπληρώνει τον κ Μιχάλη Αναστασίου) 

Απόντες:

Μιχάλης Αναστασίου

Θέματα ημερήσιας διάταξης:

1. Ά Αναμόρφωση του προϋπολογισμού και στοχοθεσίας της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας του έτους 2025.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Σύμφωνα με το Υπουργείο Εσωτερικών η αναμόρφωση του προϋπολογισμού αποτελεί κατ’ ουσία τροποποίηση της απόφασης με την οποία ψηφίστηκε αυτός. Επομένως, για την έκδοση της τροποποιητικής απόφασης του προϋπολογισμού απαιτείται η τήρηση του ίδιου τύπου και διαδικασίας, όπως ορίζεται στην κείμενη νομοθεσία (ΥΠ.ΕΣ. 28376/18.07.2012). Σύμφωνα πάντα με το ίδιο έγγραφο, με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 23 του ν. 3536/2007, ο νομοθέτης θέλει να ρυθμίσει ένα επιμέρους ζήτημα με τρόπο διαφορετικό από τα εν γένει ισχύοντα, και δη, την προθεσμία εντός της οποίας η εποπτεύουσα αρχή ολοκληρώνει τον έλεγχο νομιμότητας της απόφασης αναμόρφωσης. Ο προϋπολογισμός οικονομικού έτους 2025 εγκρίθηκε με την υπ’αριθμ. 89/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 07/2025 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πατρέων.

Στην Α΄ Αναμόρφωση είμαστε υποχρεωμένοι να αναμορφώσουμε  τον Κ.Α. Εσόδων 51 «Χρηματικό Υπόλοιπο», όπως διαμορφώθηκε την 31/12/2024, και τα Π.Ο.Ε.. Εκτός αυτών προβαίνουμε και στην αναμόρφωση και άλλων  Κ.Α. Εσόδων και Δαπανών όπως αναλυτικά περιγράφεται στο συνημμένο πίνακα ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας.

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την Α΄ αναμόρφωση του προϋπολογισμού και στοχοθεσίας της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας του έτους 2025 όπως ακριβώς περιγράφεται στο συνημμένο πίνακα ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος  της παρούσας απόφασης.

Η κ Αθανασοπούλου Ευανθία ψηφίζει λευκό

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 05/2025

 

 

2. Έγκριση σύστασης παγίας προκαταβολής του έτους 2025.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Λαμβάνοντας υπόψη:

  • Τα άρθρα 32 έως και 35, και 37 του ΒΔ 17/5-15/6/1959
  • Το άρθρο 173 του Ν. 3463/2006
  • Την Εγκύκλιο 32/22168/20-4-2007 του Υπουργείου Εσωτερικών
  • Τις διατάξεις του Ν. 4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής – Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»]»
  • Το άρθρο 7 του Κανονισμού Διαχείρισης της Επιχείρησης
  • Τη σχετική πίστωση των 1.500,00€ του ΚΑ Δαπανών 00-8251 του Προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2025
  • Την υπ΄αρίθμ. 172/2020 Απόφαση του Δ.Σ της Κοινωφελούς Επιχείρησης του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας σχετικά με το άνοιγμα τραπεζικού λογ/μού στην ATTICA BANK, του οποίου Υπεύθυνος κίνησης του λογαριασμού θα είναι ο υπάλληλος που έχει ορισθεί με απόφαση Δ.Σ ως αρμόδιος διαχειριστής Παγίας προκαταβολής και την έκδοση χρεωστικής κάρτας στο όνομα του νόμιμου εκπροσώπου, για την πληρωμή αποκλειστικά των δαπανών μέσω της παγίας προκαταβολής.

Εισηγούμαι:

  • Τη σύσταση πάγιας προκαταβολής ποσού 1.500,00 €
  • Τη διάθεση πίστωσης 1.500,00€ σε βάρος του Κ.Α. 00-8251 του Προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2025 για τη σύσταση ισόποσης πάγιας προκαταβολής.
  • Τον ορισμό υπόλογου πάγιας προκαταβολής τον υπάλληλο της Επιχείρησης κ. Παναγιώτη Βούτο (ΔΕ ΙΔΑΧ – Τεχνικό), στο όνομα του οποίου θα εκδοθεί το ένταλμα και ο οποίος θα διενεργεί τις πληρωμές σε βάρος της πάγιας προκαταβολής σύμφωνα με έγγραφες εντολές του Προέδρου.
  • Οι δαπάνες που θα αντιμετωπιστούν από την πάγια προκαταβολή και το ύψος τους, στα όρια των πιστώσεων που έχουν εγγραφεί στους οικείους Κ.Α. Δαπανών του προϋπολογισμού είναι οι εξής:

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΠΑΓΙΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Α/Α

ΚΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΠΟΣΟ

1.

00-6451

Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα

150,00€

2.

00-6495.0002

Λοιπές δαπάνες γενικής φύσεως

500,00€

3.

10-6263

Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων

250,00€

4.

10-6612

Προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπά υλικά γραφείων

200,00€

5.

10-6631

Προμήθεια υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού

100,00€

6.

10-6662

Υλικά συντήρησης και επισκευής λοιπών εγκαταστάσεων

500,00€

7.

15-6411.0001

Εξοδα κινησης ιδιόκτητων μεταφορικών μέσων (διόδια καύσιμα-λιπαντικά )

1.000,00€

8.

15-6471.0000

Έξοδα σκηνικών παραστάσεων

4.000,00€

9.

15-6471.0001

Έξοδα κοστουμιών παραστάσεων

4.000,00€

10.

15-6471.0002

Έξοδα φροντιστηρίου παραστάσεων

1.500,00€

11.

15-6471.0003

Λοιπά έξοδα πολιτιστικών δραστηριοτήτων

1.500,00€

12.

15-6471.0004

ΛΟΙΠΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ – ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

800,00€

13.

15-6615.0000

Εκτυπώσεις (αφισών, καρτολινών, φυλλαδίων, προγραμματων, κλπ)

500,00€

14.

15-6662

Υλικά συντήρησης και επισκευής λοιπών εγκαταστάσεων

1.000,00€

 

 

ΣΥΝΟΛΟ:

16.000,00€

 

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει:

  • Τη σύσταση πάγιας προκαταβολής ποσού 1.500,00 €
  • Τη διάθεση πίστωσης 1.500,00€ σε βάρος του Κ.Α. 00-8251 του Προϋπολογισμού του οικονομικού έτους 2025 για τη σύσταση ισόποσης πάγιας προκαταβολής.
  • Τον ορισμό υπόλογου πάγιας προκαταβολής τον υπάλληλο της Επιχείρησης κ. Παναγιώτη Βούτο (ΔΕ ΙΔΑΧ – Τεχνικό), στο όνομα του οποίου θα εκδοθεί το ένταλμα και ο οποίος θα διενεργεί τις πληρωμές σε βάρος της πάγιας προκαταβολής σύμφωνα με έγγραφες εντολές του Προέδρου.
  • Οι δαπάνες που θα αντιμετωπιστούν από την πάγια προκαταβολή και το ύψος τους, στα όρια των πιστώσεων που έχουν εγγραφεί στους οικείους Κ.Α. Δαπανών του προϋπολογισμού είναι οι εξής:

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΠΑΓΙΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Α/Α

ΚΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΠΟΣΟ

1.

00-6451

Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα

150,00€

2.

00-6495.0002

Λοιπές δαπάνες γενικής φύσεως

500,00€

3.

10-6263

Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων

250,00€

4.

10-6612

Προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπά υλικά γραφείων

200,00€

5.

10-6631

Προμήθεια υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού

100,00€

6.

10-6662

Υλικά συντήρησης και επισκευής λοιπών εγκαταστάσεων

500,00€

7.

15-6411.0001

Εξοδα κινησης ιδιόκτητων μεταφορικών μέσων (διόδια καύσιμα-λιπαντικά )

1.000,00€

8.

15-6471.0000

Έξοδα σκηνικών παραστάσεων

4.000,00€

9.

15-6471.0001

Έξοδα κοστουμιών παραστάσεων

4.000,00€

10.

15-6471.0002

Έξοδα φροντιστηρίου παραστάσεων

1.500,00€

11.

15-6471.0003

Λοιπά έξοδα πολιτιστικών δραστηριοτήτων

1.500,00€

12.

15-6471.0004

ΛΟΙΠΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ – ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

800,00€

13.

15-6615.0000

Εκτυπώσεις (αφισών, καρτολινών, φυλλαδίων, προγραμματων, κλπ)

500,00€

14.

15-6662

Υλικά συντήρησης και επισκευής λοιπών εγκαταστάσεων

1.000,00€

 

 

ΣΥΝΟΛΟ:

16.000,00€

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 06/2025

 

3. Παράταση σύμβασης εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου προσωπικού με την ειδικότητα Ταμίας εισιτηρίων, για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Λαμβάνοντας υπόψη:

  • Την με Αρ.Πρωτ. 91553/13-12-2024 Απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου περί Έγκριση πρόσληψης προσωπικού δίμηνης διάρκειας από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας.
  • Την υπ’αρίθμ. 86/2024 Απόφαση Δ.Σ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί «Σύμβαση Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου προσωπικού με την ειδικότητα Ταμίας εισιτηρίων, για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας.»
  • Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6041 και 15-6054 του Προϋπολογισμού έτους 2025.

 

Εισηγούμαι την παράταση σύμβασης εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου προσωπικού «Ταμίας Εισιτηρίων» στα πλαίσια α) της δυνατότητας εξάντλησης του διαστήματος των δύο (2) μηνών που εγκρίθηκε βάση της «Αρ.Πρωτ. 91553/13-12-2024 Απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου περί Έγκριση πρόσληψης προσωπικού δίμηνης διάρκειας από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας.», και β) της συνέχισης των παραστάσεων της κεντρικής παραγωγής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με τίτλο «Δεν πληρώνομαι; δεν πληρώνω!» της χειμερινής περιόδου και συγκεκριμένα για τις παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν στο «Θέατρο Μπάρρυ», όπως αναφέρεται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα:

Α/Α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΙΔΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

ΜΕΙΚΤΟΣ ΜΗΝΙΑΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ

ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ

ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

1.

Αγγελική Μαλαφούρη του Σπυρίδωνος

ΔΕ – Ταμίας Εισιτηρίων

ΜΕΡΙΚΗ (4ωρη απασχόληση)

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4354/2015

Μ.Κ. (1)

01/02/2025 -18/02/2025

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την παράταση σύμβασης εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ. έκτακτου προσωπικού «Ταμίας Εισιτηρίων» της  κας Αγγελικής Μαλαφούρη στα πλαίσια

α) της δυνατότητας εξάντλησης του διαστήματος των δύο (2) μηνών που εγκρίθηκε βάση της «Αρ.Πρωτ. 91553/13-12-2024 Απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου περί Έγκριση πρόσληψης προσωπικού δίμηνης διάρκειας από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας.», και

β) της συνέχισης των παραστάσεων της κεντρικής παραγωγής της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με τίτλο «Δεν πληρώνομαι; δεν πληρώνω!» της χειμερινής περιόδου και συγκεκριμένα για τις παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν στο «Θέατρο Μπάρρυ», όπως αναφέρεται αναλυτικά στον παραπάνω πίνακα

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 07/2025

 

4. Εξειδίκευση πιστώσεων

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:

Σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΕΣ αριθ. 6347/24.05.1985 και 38135/9.7.1986 οι πιστώσεις που έχουν γραφεί στον προϋπολογισμό δεν μπορούν να διατεθούν για το σκοπό για τον οποίο έχουν προβλεφθεί αν δεν διατεθούν με απόφαση του αρμοδίου οργάνου εκτός αν πρόκειται για τις πιστώσεις της παρ. 5 του άρθρου 158 του Δ.Κ.Κ., οι οποίες διατίθενται χωρίς απόφαση οποιοδήποτε οργάνου (αποδοχές προσωπικού, αντιμισθία αιρετών, μισθώματα ακινήτων, υποχρεωτικές εισφορές) και οι οποίες αναλαμβάνονται από την αρχή του έτους για ολόκληρο το ετήσιο ποσό τους (άρθρο 21 παρ.9 Ν2362/95, όπως αυτή αντικαταστάθηκε από την παρ. 3α του άρθρου 50 του Ν.3943/2011, εγκύκλιος 30/2011 του ΥΠΕΣ και Υπ. Οικ.). Και τούτο γιατί με τη ψήφιση του προϋπολογισμού, δεν αποφασίζεται η διάθεση των πιστώσεων αλλά καθορίζεται το πρόγραμμα μέσα στο οποίο θα κινηθεί η διαχείριση των οικονομικών του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., θα γίνει ο συντονισμός της οικονομικής δραστηριότητας των υπηρεσιών μας και θα παρεμποδισθεί η άσκοπη και αδικαιολόγητη αύξηση των δαπανών. Άλλωστε, η αναγραφή μιας δαπάνης στον προϋπολογισμό δεν δημιουργεί και υποχρέωση για ανάλωσή της, αφού εξαρτάται από τη ροή των εσόδων στο ταμείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.2β του ΠΔ 80/2016 η έκδοση της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης διενεργείται σε συνέχεια της απόφασης έγκρισης πραγματοποίησης της σχετικής δαπάνης από το αρμόδιο όργανο του φορέα.

Όμως, έπειτα από την αντικατάσταση της περίπτ. ε' της παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 3852/2010 από την παρ.1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18 η Πρόεδρος, ο οποίος είναι ο Διατάκτης, αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

Συνεπώς, στην ίδια Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΑΥ) η Πρόεδρος θα εγκρίνει την πραγματοποίηση της δαπάνης και θα διαθέτει την σχετική πίστωση που είναι εγγεγραμμένη στον προϋπολογισμό της Κ.Ε. ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ.

Στην περίπτωση όμως μη εξειδικευμένων πιστώσεων στον προϋπολογισμό, (παρ 1, άρθρο 203, Ν. 4555/2018), ή των περιπτώσεων ανάθεσης μελετών, αρχιτεκτονικών διαγωνισμών ή καλλιτεχνικών έργων (παρ 1, άρθρο 206, Ν. 4555/2018) πρέπει να προηγηθεί απόφαση του Δ.Σ πριν την απόφαση του Διατάκτη.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω και τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4555/2018, θέτω υπόψη σας τον προϋπολογισμό της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας που ψηφίστηκε με την 89/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 07/2025 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πατρέων, και παρακαλώ για την εύρυθμη λειτουργία του Νομικού μας Προσώπου και ιδιαίτερα για τις ανάγκες της κεντρικής παραγωγής με τίτλο «Δεν πληρώνομαι; δεν πληρώνω!» της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, την ψήφιση της διάθεσης ποσού στον κωδικό σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Α/Α

Κ.Α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

1.

15-6142

Αμοιβές νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου

1.667,00€

Παροχή καλλιτεχνικών υπηρεσιών υποκριτικής για τις ανάγκες της κεντρικής παραγωγής με τίτλο «Δεν πληρώνομαι; δεν πληρώνω!» της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας έως 09/02/2025.

2.

15-6142

Αμοιβές νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου

930,00€

 

 Χορήγηση αδείας από σκηνής του θεάτρου Μπάρρυ παρουσίασης του έργου, της κεντρικής παραγωγής με τίτλο «δεν πληρώνομαι; δεν πληρώνω!» της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας από 27/01/2025 έως 09/02/2025.

Το  Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,

                                                         ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την εξειδίκευση πιστώσεων όπως ακριβώς αναφέρεται στον παραπάνω πίνακα.

Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 08/2025

 

Η Γραμματέας του Δ.Σ.                                              Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

Αγγελική Κωνσταντοπούλου                                Λυδία Καραθανασοπούλου