376η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας της Δευτέρας 23 Δεκεμβρίου 2024
23.12.2024
Αρ.Πρωτ: 1771/23-12-2024
Στην Πάτρα, τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024 συνήλθε σε μεικτή συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 1759/19.12.2024 έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου του Δ.Σ., προκειμένου να συζητήσουν και να λάβουν απόφαση για τα παρακάτω θέματα της ημερησίας διάταξης:
Θέματα ημερήσιας διάταξης:
- Ανανέωση των συμβάσεων εργασίας έκτακτου τεχνικού και καλλιτεχνικού προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. για τις ανάγκες της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
- Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των υπαλλήλων Ι.Δ.Α.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
- Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
- Σύσταση συνεργείου υπερωριών Α΄ εξαμήνου 2025.
- Έγκριση τιμολογίων Παγίας Προκαταβολής.
- Εξειδίκευση πιστώσεων.
- Αίτημα για χρονική επέκτασης της με Αρ.Πρωτ.: 1.335/15-10-2024 σύμβασης παροχής υπηρεσιών για την υποστήριξη ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων για τις ανάγκες της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
|
|
Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, δηλαδή σε σύνολο εννέα (9) τακτικών μελών, βρέθηκαν παρόντα τα τέσσερα (4) παρακάτω τακτικά μέλη, τέσσερα (4) τακτικά μέλη απόντα και τρία (3) αναπληρωματικά μέλη.
Παρόντες:
Καραθανασοπούλου Λυδία (Πρόεδρος)
Βάης Πέτρος
Αγγελόπουλος Γεώργιος
Αθανασοπούλου Ευανθία (Συμμετέχει μέσω τηλεδιάσκεψης)
Μαίρη Νικολάου (αναπληρώνει τον κ Μιχάλη Αναστασίου)
Δραγώτης Κώστας (αναπληρώνει τον κ Μαγιάκη Γεώργιο)
Σκαρλάτου Ρένα (αναπληρώνει την κ Μητρούλια Σοφία)
Απόντες:
Μιχάλης Αναστασίου
Μαγιάκης Γεώργιος
Ροϊλού Ιωάννα
Σταματιάδου Μαριάννα
Στη συνεδρίαση παρευρέθηκε και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας κ Καλαντζόπουλος Γιάννης
Μετά τη διαπίστωση της απαρτίας, η Πρόεδρος εισηγήθηκε το θέμα της ημερήσιας διάταξης:
Θέματα ημερήσιας διάταξης:
1. Ανανέωση των συμβάσεων εργασίας έκτακτου τεχνικού και καλλιτεχνικού προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. για τις ανάγκες της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:
Έχοντας υπόψη:
- Την παρ. 2 της υπ’αρίθμ. 23241/04.07.1989 απόφασης του Νομάρχη Αχαΐας (ΦΕΚ 539/10.07.1989) περί του σκοπού σύστασης της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
- Την παρ. 1 της υπ’αρίθμ. 137727/16365/18.11.2010 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος (ΦΕΚ 1861/29.11.2010) περί των σκοπών της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
- Τις διατάξεις του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/16-12-2015 Α’).
- Τις διατάξεις της ΚΥΑ 2/9844/ΔΕΠ/2023 (ΦΕΚ 1077/Β/24-02-2023) «Καθορισμός αποδοχών του καλλιτεχνικού προσωπικού παραστατικών τεχνών θεάτρου, χορού και κινηματογράφου το οποίο απασχολείται ή προσλαμβάνεται στους Ο.Τ.Α. καιτα εποπτευόμενα νομικά πρόσωπα αυτών, τα λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) καθώς και τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.)».
- Το υπ’ αρίθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ. 2/655/ οικ30134/ 22-09-2015 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης περί «Πρόσληψης προσωπικού στα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα»
- Την υπ’αρίθμ. 3948/2017 Εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών περί προγραμματισμού προσλήψεων έκτακτου προσωπικού έτους 2017 στους ΟΤΑ α' και β' βαθμού και στα ΝΠΙΔ αυτών.
- Τις διατάξεις του άρθρου 206 του ν. 3584/07, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 41 του Ν. 4325/2015 και την παρ. 2 του άρθρου 4 της Πράξης Νομοθ. Περιεχομένου (ΦΕΚ 102/26.08.2015 τεύχος Α’)
- Τις διατάξεις της περιπτ. ιε της παρ 2 του άρθρου 14 του Ν. 2190/94, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του ν. 3812/09
- Τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 2 του Ν. 4765/2021 (ΦΕΚ Α 6/15.1.2021)
- Τις ανάγκες και τον προγραμματισμό των καλλιτεχνικών δράσεων της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
- Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6041 και 15-6054 του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2025
- Ότι οι κατωτέρω εργαζόμενοι καλύπτουν πάγιες και διαρκής ανάγκες:
Εισηγούμαι την παράταση των συμβάσεων του κάτωθι έκτακτου προσωπικού, για την περίοδο και με την ειδικότητα, όπως ορίζεται, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των καλλιτεχνικών δράσεων της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας που θα πραγματοποιηθούν το νέο έτος, σύμφωνα και με το ετήσιο πρόγραμμα δράσης.
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Περίοδος |
Μεικτός Μηνιαίος Μισθός |
1. |
Στέφου Δήμητρα του Ηλία |
ΤΕ - Καλλιτεχνικού Αμπιγιέζ -Καλλιτεχνικών Συνεργατών |
01/01/2025 31/12/2025 |
Σύμφωνα με τις διατάξεις: Ν. 4354/2015 & ΚΥΑ 2/9844/ΔΕΠ/2023 (ΦΕΚ 1077/Β/24-02-2023) |
2. |
Στρατοπούλου Αλεξάνδρα του Βασιλείου |
ΥΕ - Τεχνικού - Κόπτρια - Ράπτρια |
01/01/2025 31/12/2025 |
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4354/2015 |
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την παράταση των συμβάσεων του έκτακτου προσωπικού, όπως ακριβώς αναφέρονται στον παραπάνω πίνακα για την περίοδο και με την ειδικότητα, όπως ορίζεται, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των καλλιτεχνικών δράσεων της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας που θα πραγματοποιηθούν το νέο έτος, σύμφωνα και με το ετήσιο πρόγραμμα δράσης
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 90/2024
2. Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των υπαλλήλων Ι.Δ.Α.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/16-12-2015 Α’)
- Την υπ’ αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
- Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
- Το υπ’ αριθ.: οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
- Το υπ’ αρίθμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης
- Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς επιχείρησης.
- Τον αριθμό των υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης
- Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:
1. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές-εκπαιδευτικές δραστηριότητες (θεατρικά, μουσικά, εκπαιδευτικά προγράμματα)
2. Των εποχικών, έκτακτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται
3. Της τήρησης των πρακτικών των Συνεδριάσεων του Δ.Σ. της Επιχείρησης, οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας.
- Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 10-6022 έως του ποσού των 10.000,00€ και 10-6052 έως του ποσού των 2.500,00€ του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2025 και υπολογίζεται στο συνολικό ποσό των 12.500,00€ συνολικά.
Εισηγούμαι την έγκριση της:
Α. Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης όλων των υπαλλήλων ΙΔΑΧ της επιχείρησης (13) κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, για 120 ώρες ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Β. Υπερωριακής εργασίας (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες όλων των υπαλλήλων ΙΔΑΧ της επιχείρησης (13) κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (α) και για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (β), ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Γ. Αποζημίωσης για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου επτά (7) υπαλλήλων ΙΔΑΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, για 1700 ώρες συνολικά για τους επτά υπαλλήλους, με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει:
Α. Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης όλων των υπαλλήλων ΙΔΑΧ της επιχείρησης (13) κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, για 120 ώρες ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Β. Υπερωριακής εργασίας (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες όλων των υπαλλήλων ΙΔΑΧ της επιχείρησης (13) κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (α) και για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (β), ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Γ. Αποζημίωσης για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου επτά (7) υπαλλήλων ΙΔΑΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, για 1700 ώρες συνολικά για τους επτά υπαλλήλους, με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 91/2024
3. Υπερωριακή απασχόληση και αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/16-12-2015 Α’)
- Την υπ’ αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
- Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
- Το υπ’ αριθ.: οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
- Το υπ’ αρίθμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης
- Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς επιχείρησης.
- Τον αριθμό των υπαλλήλων της Κοινωφελούς Επιχείρησης
- Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:
1. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές-εκπαιδευτικές δραστηριότητες (θεατρικά, μουσικά, εκπαιδευτικά προγράμματα).
2. Των εποχικών, έκτακτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται.
3. Της τήρησης των πρακτικών των Συνεδριάσεων του Δ.Σ. της Επιχείρησης, οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας.
- Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 έως του ποσού των 4.000,00€ και 15-6054 έως του ποσού των 1.000,00€ του Π/Ϋ οικονομικού έτους 2025 και υπολογίζεται στο συνολικό ποσό των 5.000,00€ συνολικά.
Εισηγούμαι την έγκριση:
Α. Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης τεσσάρων (4) υπαλλήλων ΙΔΟΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 και 31/12/2025, για 120 ώρες ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Β. Υπερωριακής εργασίας (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες τεσσάρων (4) υπαλλήλων ΙΔΟΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025 για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (α) και για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (β), ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Γ. Αποζημίωσης για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου δύο (2) υπαλλήλων ΙΔΟΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, έως 540 ώρες συνολικά με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει:
Α. Υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης τεσσάρων (4) υπαλλήλων ΙΔΟΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 και 31/12/2025, για 120 ώρες ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Β. Υπερωριακής εργασίας (α) κατά τις νυχτερινές ώρες και (β) κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες τεσσάρων (4) υπαλλήλων ΙΔΟΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025 για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (α) και για 96 ώρες για την υποπερίπτωση (β), ανά υπάλληλο ανά εξάμηνο με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Γ. Αποζημίωσης για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου δύο (2) υπαλλήλων ΙΔΟΧ της επιχείρησης κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2025 έως και 31/12/2025, έως 540 ώρες συνολικά με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση.
Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 92/2024
4. Σύσταση συνεργείου υπερωριών Α΄ εξαμήνου 2025.
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015
- Την υπ’ αριθ.:οικ2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών
- Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 176 του Ν. 4261/2014 (ΦΕΚ 107/2014 Α’)
- Το υπ’ αριθ.:οικ2/41768/0022/20-5-2014 έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών
- Το υπ’ αρίΘμ. 1861/Β’/29-11-2010 ΦΕΚ περί σκοπών σύστασης και λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας
- Την υπ’ αρίθμ. 48/2016 απόφαση-βεβαίωση του Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας περί λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης όλες τις ημέρες του μήνα, η οποία απόφαση βασίστηκε στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
- Τις υπ’ αρίθμ. …/2024 και …/2024 αποφάσεις Δ.Σ. περί υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης, για υπερωριακή εργασία κατά τις νυχτερινές ώρες και κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες και αποζημίωση προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας των Υπαλλήλων ΙΔ.Α.Χ. και ΙΔ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης.
- Τον αριθμό των υπαλλήλων ΙΔΑΧ- ΙΔΟΧ της Κοινωφελούς Επιχείρησης
- Το γεγονός ότι η υπερωριακή απασχόληση και η εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη:
α. Των κυρίων σκοπών της επιχείρησης που περιλαμβάνουν καλλιτεχνικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ο οποίες λαμβάνουν χώρα κυρίως κατά τις νυχτερινές ώρες και τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες (θεατρικές, μουσικές παραστάσεις, συναυλίες κλπ.)
β. Των εποχικών, εκτάκτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών που δημιουργούνται
- Την ανάγκη συγκρότησης συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης και απασχόλησης προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου για το Α’ εξάμηνο του 2025.
Εισηγούμαι:
Α. Την συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης και απασχόλησης κατά τις νυχτερινές ώρες και Κυριακές - εξαιρέσιμες αποτελούμενο από δέκα τρεις (13) υπαλλήλους ΙΔΑΧ και τέσσερις (4) υπαλλήλους ΙΔΟΧ της Επιχείρησης, για το Α’ εξάμηνο 2025. Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:
ΙΔΑΧ |
|||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ |
1. |
Βλαχάκη Συγκλητική |
ΠΕ - Διοικητικού - Διοικητικού |
14 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
2. |
Βούτος Παναγιώτης |
ΔΕ - Τεχνικών - Φροντιστής |
12 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
3. |
Γιοβάνη Κωνσταντίνα |
ΤΕ – Καλλιτεχνικού - Μουσικών |
16 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
4. |
Ζαμπέτης Μιχαήλ |
ΠΕ - Τεχνικών - Ηλεκτρολόγος |
11 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
5. |
Κουτσούκος Διονύσιος |
ΔΕ - Τεχνικών -Ηχητικός |
11 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
6. |
Κωνσταντοπούλου Αγγελική |
ΤΕ - Οικονομικού Λογιστικού - Λογιστών |
15 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
7. |
Ματθαίου Κωνσταντίνος |
ΥΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
13 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
8. |
Μαυρίδη Σοφία |
ΠΕ - Διοικητικού - Διοικητικού |
17 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
9. |
Σάρρας Γεώργιος |
ΔΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
11 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
10. |
Σωτηρόπουλος Νικόλαος |
ΠΕ - Τεχνικών - Φωτιστής |
12 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
11. |
Τσούμα Αθηνά |
ΔΕ - Διοικητικού - Διοικητικού |
8 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
12. |
Φωτεινόπουλος Ανδρέας |
ΥΕ- Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
10 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
13. |
Χατζηγιάννης Νικόλαος |
ΠΕ – Διοικητικού - Διοικητικού |
17 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
ΙΔΟΧ |
|||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ |
1. |
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης του Χρήστου |
ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων |
2 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
2. |
Περλέγκα Κωνσταντίνα του Άγγελου |
ΠΕ – Καλλιτεχνικού - Θεατρολόγος |
4 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
3. |
Στέφου Δήμητρα του Ηλία |
ΤΕ – Καλλιτεχνικού Αμπιγιέζ – Καλλιτεχνικών Συνεργατών |
5 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
4. |
Στρατοπούλου Αλεξάνδρα του Βασιλείου |
ΥΕ – Τεχνικού - Κόπτρια - Ράπτρια |
2 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί για τους μεν ΙΔΑΧ από τις πιστώσεις των Κ.Α. 10-6022 και 10-6052 και για τους δε ΙΔΟΧ από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.
Β. Την συγκρότηση συνεργείου για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου αποτελούμενο από εφτά (7) υπαλλήλους ΙΔΑΧ και δύο (2) υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης για το Α’ εξάμηνο του 2025.
Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:
ΙΔΑΧ |
||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
1. |
Βούτος Παναγιώτης |
ΔΕ - Τεχνικών - Φροντιστής |
12 |
01/01/2025 30/06/2025 |
2. |
Ζαμπέτης Μιχαήλ |
ΠΕ - Τεχνικών - Ηλεκτρολόγος |
11 |
01/01/2025 30/06/2025 |
3. |
Κουτσούκος Διονύσιος |
ΔΕ - Τεχνικών - Ηχητικός |
11 |
01/01/2025 30/06/2025 |
4. |
Ματθαίου Κωνσταντίνος |
ΥΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
13 |
01/01/2025 30/06/2025 |
5. |
Σάρρας Γεώργιος |
ΔΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
11 |
01/01/2025 30/06/2025 |
6. |
Σωτηρόπουλος Νικόλαος |
ΠΕ - Τεχνικών - Φωτιστής |
12 |
01/01/2025 30/06/2025 |
7. |
Φωτεινόπουλος Ανδρέας |
ΥΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
10 |
01/01/2025 30/06/2025 |
ΙΔΟΧ |
||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
1. |
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης του Χρήστου |
ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων |
2 |
01/01/2025 30/06/2025 |
2. |
Στρατοπούλου Αλεξάνδρα του Βασιλείου |
ΥΕ – Τεχνικού - Κόπτρια - Ράπτρια |
2 |
01/01/2025 30/06/2025 |
Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 10-6021 και 10-6052 για τους ΙΔΑΧ και για τους δε ΙΔΟΧ από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει :
Α. Την συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απογευματινής απασχόλησης και απασχόλησης κατά τις νυχτερινές ώρες και Κυριακές - εξαιρέσιμες αποτελούμενο από δέκα τρεις (13) υπαλλήλους ΙΔΑΧ και τέσσερις (4) υπαλλήλους ΙΔΟΧ της Επιχείρησης, για το Α’ εξάμηνο 2025. Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:
ΙΔΑΧ |
|||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ |
1. |
Βλαχάκη Συγκλητική |
ΠΕ - Διοικητικού - Διοικητικού |
14 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
2. |
Βούτος Παναγιώτης |
ΔΕ - Τεχνικών - Φροντιστής |
12 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
3. |
Γιοβάνη Κωνσταντίνα |
ΤΕ – Καλλιτεχνικού - Μουσικών |
16 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
4. |
Ζαμπέτης Μιχαήλ |
ΠΕ - Τεχνικών - Ηλεκτρολόγος |
11 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
5. |
Κουτσούκος Διονύσιος |
ΔΕ - Τεχνικών -Ηχητικός |
11 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
6. |
Κωνσταντοπούλου Αγγελική |
ΤΕ - Οικονομικού Λογιστικού - Λογιστών |
15 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
7. |
Ματθαίου Κωνσταντίνος |
ΥΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
13 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
8. |
Μαυρίδη Σοφία |
ΠΕ - Διοικητικού - Διοικητικού |
17 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
9. |
Σάρρας Γεώργιος |
ΔΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
11 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
10. |
Σωτηρόπουλος Νικόλαος |
ΠΕ - Τεχνικών - Φωτιστής |
12 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
11. |
Τσούμα Αθηνά |
ΔΕ - Διοικητικού - Διοικητικού |
8 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
12. |
Φωτεινόπουλος Ανδρέας |
ΥΕ- Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
10 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
13. |
Χατζηγιάννης Νικόλαος |
ΠΕ – Διοικητικού - Διοικητικού |
17 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
ΙΔΟΧ |
|||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ |
1. |
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης του Χρήστου |
ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων |
2 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
2. |
Περλέγκα Κωνσταντίνα του Άγγελου |
ΠΕ – Καλλιτεχνικού - Θεατρολόγος |
4 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
3. |
Στέφου Δήμητρα του Ηλία |
ΤΕ – Καλλιτεχνικού Αμπιγιέζ – Καλλιτεχνικών Συνεργατών |
5 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
4. |
Στρατοπούλου Αλεξάνδρα του Βασιλείου |
ΥΕ – Τεχνικού - Κόπτρια - Ράπτρια |
2 |
01/01/2025 - 30/06/2025 |
Έως:
|
Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί για τους μεν ΙΔΑΧ από τις πιστώσεις των Κ.Α. 10-6022 και 10-6052 και για τους δε ΙΔΟΧ από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.
Β. Την συγκρότηση συνεργείου για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου αποτελούμενο από εφτά (7) υπαλλήλους ΙΔΑΧ και δύο (2) υπαλλήλων Ι.Δ.Ο.Χ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης για το Α’ εξάμηνο του 2025.
Το συνεργείο αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους:
ΙΔΑΧ |
||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
1. |
Βούτος Παναγιώτης |
ΔΕ - Τεχνικών - Φροντιστής |
12 |
01/01/2025 30/06/2025 |
2. |
Ζαμπέτης Μιχαήλ |
ΠΕ - Τεχνικών - Ηλεκτρολόγος |
11 |
01/01/2025 30/06/2025 |
3. |
Κουτσούκος Διονύσιος |
ΔΕ - Τεχνικών - Ηχητικός |
11 |
01/01/2025 30/06/2025 |
4. |
Ματθαίου Κωνσταντίνος |
ΥΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
13 |
01/01/2025 30/06/2025 |
5. |
Σάρρας Γεώργιος |
ΔΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
11 |
01/01/2025 30/06/2025 |
6. |
Σωτηρόπουλος Νικόλαος |
ΠΕ - Τεχνικών - Φωτιστής |
12 |
01/01/2025 30/06/2025 |
7. |
Φωτεινόπουλος Ανδρέας |
ΥΕ - Τεχνικών -Μηχανικός Σκηνής |
10 |
01/01/2025 30/06/2025 |
ΙΔΟΧ |
||||
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο |
Κατηγορία - Κλάδος - Ειδικότητα |
Μ.Κ. |
(Σ) ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ |
1. |
Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης του Χρήστου |
ΔΕ - Τεχνικών -Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων |
2 |
01/01/2025 30/06/2025 |
2. |
Στρατοπούλου Αλεξάνδρα του Βασιλείου |
ΥΕ – Τεχνικού - Κόπτρια - Ράπτρια |
2 |
01/01/2025 30/06/2025 |
Η δαπάνη που θα προκύψει από την ανωτέρω απασχόληση θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των Κ.Α. 10-6021 και 10-6052 για τους ΙΔΑΧ και για τους δε ΙΔΟΧ από τις πιστώσεις των Κ.Α. 15-6042 και 15-6054 του Προϋπολογισμού της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας για το οικονομικό έτος 2025.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 93/2024
5. Έγκριση τιμολογίων Παγίας Προκαταβολής.
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:
Έχοντας υπόψη:
- Την απόφαση 21/2024 του Διοικητικού Συμβουλίου με την οποία συστάθηκε παγία προκαταβολή και ορίστηκε ο διαχειριστής αυτής ο Παναγιώτης Βούτος
- Το υπ΄αρίθμ.: Α99/01-03-2024 χρηματικό ένταλμα με το οποίο εισπράχθηκε η παγία προκαταβολή από το διαχειριστή αυτής
- τα άρθρα 32 έως 35 και 37 του ΒΔ 17/5-15/6/1959
- το άρθρο 173 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06)
- τις διατάξεις του Ν. 4555/2018
- την περ. δ παρ. 1 του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010
- τα δικαιολογητικά των δαπανών που έγιναν από την παγία προκαταβολή
Εισηγούμαι την έγκριση των δαπανών που έγιναν από την παγία προκαταβολή από 01/11/2024 έως 30/11/2024 σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεται και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας απόφασης.
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει τις δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν από την παγία προκαταβολή από 01/11/2024 έως 30/11/2024 σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεται και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παρούσας απόφασης.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 94/2024
6. Εξειδίκευση πιστώσεων.
Η Πρόεδρος του Δ.Σ. εισηγείται το θέμα ως εξής:
Σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΕΣ αριθ. 6347/24.05.1985 και 38135/9.7.1986 οι πιστώσεις που έχουν γραφεί στον προϋπολογισμό δεν μπορούν να διατεθούν για το σκοπό για τον οποίο έχουν προβλεφθεί αν δεν διατεθούν με απόφαση του αρμοδίου οργάνου εκτός αν πρόκειται για τις πιστώσεις της παρ. 5 του άρθρου 158 του Δ.Κ.Κ., οι οποίες διατίθενται χωρίς απόφαση οποιοδήποτε οργάνου (αποδοχές προσωπικού, αντιμισθία αιρετών, μισθώματα ακινήτων, υποχρεωτικές εισφορές) και οι οποίες αναλαμβάνονται από την αρχή του έτους για ολόκληρο το ετήσιο ποσό τους (άρθρο 21 παρ.9 Ν2362/95, όπως αυτή αντικαταστάθηκε από την παρ. 3α του άρθρου 50 του Ν.3943/2011, εγκύκλιος 30/2011 του ΥΠΕΣ και Υπ. Οικ.). Και τούτο γιατί με τη ψήφιση του προϋπολογισμού, δεν αποφασίζεται η διάθεση των πιστώσεων αλλά καθορίζεται το πρόγραμμα μέσα στο οποίο θα κινηθεί η διαχείριση των οικονομικών του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ., θα γίνει ο συντονισμός της οικονομικής δραστηριότητας των υπηρεσιών μας και θα παρεμποδισθεί η άσκοπη και αδικαιολόγητη αύξηση των δαπανών. Άλλωστε, η αναγραφή μιας δαπάνης στον προϋπολογισμό δεν δημιουργεί και υποχρέωση για ανάλωσή της, αφού εξαρτάται από τη ροή των εσόδων στο ταμείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.
Σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.2β του ΠΔ 80/2016 η έκδοση της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης διενεργείται σε συνέχεια της απόφασης έγκρισης πραγματοποίησης της σχετικής δαπάνης από το αρμόδιο όργανο του φορέα.
Όμως, έπειτα από την αντικατάσταση της περίπτ. ε' της παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 3852/2010 από την παρ.1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18 η Πρόεδρος, ο οποίος είναι ο Διατάκτης, αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
Συνεπώς, στην ίδια Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης (ΑΑΥ) η Πρόεδρος θα εγκρίνει την πραγματοποίηση της δαπάνης και θα διαθέτει την σχετική πίστωση που είναι εγγεγραμμένη στον προϋπολογισμό της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ.
Στην περίπτωση όμως μη εξειδικευμένων πιστώσεων στον προϋπολογισμό, (παρ 1, άρθρο 203, Ν. 4555/2018), ή των περιπτώσεων ανάθεσης μελετών, αρχιτεκτονικών διαγωνισμών ή καλλιτεχνικών έργων (παρ 1, άρθρο 206, Ν. 4555/2018) πρέπει να προηγηθεί απόφαση του Δ.Σ πριν την απόφαση του Διατάκτη.
Έχοντας υπόψη τα παραπάνω και τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4555/2018, θέτω υπόψη σας τον προϋπολογισμό της Κ.Ε.ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας που ψηφίστηκε με την 07/2024 απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης και με την υπ’αρίθμ. 27/2024 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου.
Δήμου Πατρέων, και παρακαλώ για την εύρυθμη λειτουργία του Νομικού μας Προσώπου και ιδιαίτερα για την ανάγκη Παροχής υπηρεσιών καθαριότητας στις διοικητικές υπηρεσίες, την Δραματική Σχολή στον χώρο του Μπάρι, του θεάτρου «Μπάρι» και στο Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά και εφήβους της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας για το έτος 2025, των την ψήφιση της διάθεσης ποσού στον κωδικό σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
Α/Α |
Κ.Α. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ |
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ |
1. |
00-6131.0003 |
Λοιπές αμοιβές τρίτων |
Πολυετής Δέσμευση:
2024: 0,15€
2025: 17.627,85€
Σύνολο: 17.628,00€ |
Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στις διοικητικές υπηρεσίες, την Δραματική Σχολή στον χώρο του Μπάρι, του θεάτρου «Μπάρι» και στο Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά και εφήβους της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας για το έτος 2025 |
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την εξειδίκευση πιστώσεων όπως ακριβώς αναφέρεται στον παραπάνω πίνακα.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 95/2024
7. Αίτημα για χρονική επέκτασης της με Αρ.Πρωτ.: 1.335/15-10-2024 σύμβασης παροχής υπηρεσιών για την υποστήριξη ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων για τις ανάγκες της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.
Εν όψει της λήξης ισχύος της ανωτέρω συμβάσεως με την εταιρεία ΛΟΓΙΣΜΙΚΗ Ε.Π.Ε. κατά την 31/12/2024 και δεδομένου ότι οι παραστάσεις μας για τις οποίες πωλούνται ήδη εισιτήρια συνεχίζονται και κατά τον επόμενο μήνα Ιανουάριο 2025.
Προτείνω την αποδοχή του με αρ.πρωτ.: 1.766/20-12-2024 αιτήματος της ΛΟΓΙΣΜΙΚΗ Ε.Π.Ε. για την χρονική παράταση της μεταξύ μας συμβάσεως έως και την 31/01/2025 όπου και θα έχουν ολοκληρωθεί οι ανάγκες πώλησης εισιτηρίων για τις παραστάσεις μας με τους ίδιους όρους.
Το Δ.Σ. έπειτα από διευκρινιστικές ερωτήσεις και διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη την εισηγητική έκθεση του Προέδρου και την ανάγκη λήψης σχετικής απόφασης,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Ψηφίζει ομόφωνα και εγκρίνει την παράταση της σύμβασης μεταξύ της Κοινωφελούς Επιχείρησης ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας με την ΛΟΓΙΣΜΙΚΗ Ε.Π.Ε. έως και την 31/01/2025 οπότε και θα έχουν ολοκληρωθεί οι ανάγκες πώλησης εισιτηρίων για τις παραστάσεις, με τους ίδιους όρους.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 96/2024
Η Γραμματέας του Δ.Σ. Η Πρόεδρος του Δ.Σ.
Αγγελική Κωνσταντοπούλου Λυδία Καραθανασοπούλου